Barnerommet

Det går kanskje smått, men det går fremover. Det har tatt litt tid å få ordet med endring av stikkontakter på soverrommet til jentene, men nå som det er i boks kunne jeg fortsette. Sengene har kommet på plass og jeg har laget en gavel til hver av jentene, på samme måte som gavelen på sengen vår. 

Jeg har enda veldig mange planer for det ferdige resultatet av disse sengen, og det irritere meg grenseløst at skolepensum renner over ørene mine om dagen. Jeg skulle så gjerne brukt all fritid på å fortsette på rommet, men jeg får ta det litt etter litt. I går leverte jeg en innlevering, så denne dagen bestemte jeg meg for å ta en dag uten skolebøker. Da ble det litt tid til jentenes rom i tillegg til masse familietid. 

Så langt ser det slik ut: 

Jeg gleder meg så innmari mye til fortsettelsen, for det innbærer mye morsomt som jeg ikke har prøvd før 🙂 

Nå er det tid for litt middagslaging, jentene har besøk av ei venninne så her er det full fart og mye latter. HERLIG!! 

21 kommentarer

Siste innlegg