God natt, lille skatt

God natt, min lille skatt. 

Når du sover, senkes roen rundt oss. Det er som om verden står stille. Jeg ser ned på din lille nese, den beveger seg svakt i takt med din pust. Jeg beundrer din skjønnhet. Min lille, store! 

Når du sover ligner du en engel, jeg kan nesten ikke fatte at du er min. 

Jeg elsker deg om morgen, jeg elsker deg om dagen og jeg elsker deg om kvelden, men det er bare når du sover at jeg får tid til å studere hver millimeter av deg. Hvordan klarte jeg å skape noe så perfekt, og det ganger to? 

Ti fingre og ti tær, som om det skulle vært noe. Du hadde vært like yndig hadde du vært foruten det der. 

Min lille skatt, sov du nå. Mamma er her når dine øyne igjen åpens. 

 

9 kommentarer
    1. Få ting er bedre enn når det mest fantastiske man vet om sovner på fanget ditt <3 Det er ikke ofte Olivia sovner hos meg, men noen ganger skjer det jo. Da kan resten være og jeg bare nyter det vakreste jeg vet <3
      Ha en fin kveld 🙂 PS: Jeg liker den nye headeren din!

    2. Cathrine Narum: Ahh!! Ja, da kan det klø så mye det vil på foten, eller ringe på døra.. 😛 De stundene må nytes 🙂

      Takk 😀 Trengte litt forandring 🙂

    3. For et nydelig innlegg, kjente at jeg selv ble varm i kroppen når jeg leste det! Jeg følger deg på snapchat, instagram og selvsagt på bloggen, og jeg må si at du har to av de nydeligste jentene jeg har sett! Blir så glad når du legger ut videoer! Du er faktisk den eneste bloggen jeg besøker daglig, for jeg synes bloggen din er så koselig! Det er mange ganger jeg har hentet inspirasjon fra DIY innleggene dine, du er såå flink 🙂 Håper du beholder bloggen i lang tid fremover, hihi!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg