Det jeg så sårt trengte..

Jeg freset i alle retninger, og felte noen tårer igjennom hele dagen. Jeg gråt ikke som mine barn gråter, men det hendte bare at tåre på tåre forlot øyene til tross for at jeg kunne holde en samtale med normal stemme. 

*S*L*I*T*E*N*

I frykt for å virke negativ og smålig la jeg allikevel ut et innlegg om hvor “HELVETTES DRITT!” jeg syntes ting er, i går. Til min største overraskelse og glede var responsen en så annen enn jeg forventet. Jeg trur jeg på en eller annen måte forventet å høre ord som: når du har lagt opp løpet på denne måten, så har du deg selv og takke. Eller: Ikke klag, jeg har fem eksamener før jul og studerer juss.

Men jeg trur ikke det gikk mer enn en halvtime fra publisering av innlegg til ei svært nære venninne ringte meg. “Går det ikke så greit om dagen?” startet hun, Kaja. Jeg kan ikke få sagt hvor mye jeg elsker denne jenta for hver millimeter av et menneske hun er. 

Det å ha slike venner som stiller opp, lytter og bare er der betyr så mye mer enn alt annet. Det å bli møtt med forståelse eller kloke ord gjør så inderlig godt, og denne jenta er en mester i det. Hun er sykepleier og det er gjenspeiler godheten og medmennesket i henne, men allikevell. 

Takk, Kaja! For at jeg har deg..!! 


– Luuuu – 

Kommentarfeltet var også så ufattelig koselig å lese! Så tuuusen, tusen takk! 

Og masse lykke til, til dere andre som også venter eksamener i disse tider. 

Nå skal jeg komme meg tilbake til studier etter et spennende møte med VirreVapp og ny kleskolleksjon. Så håper jeg å bli ferdig med det planlagte innen vi venter gjester på pinnekjøtt i morgen! Da skal jeg i hvert fall ta meg en velfortjent pause. 

Enn så lenge … ♥

 

 

27 kommentarer
    1. Føler med deg Stine. Er så godt og ha fantastiske venninner da:) nå må du få med gutteklær også, for jeg har så lyst på klærne dine til gutten min 🙂

    2. Du må huske å ta vare på deg selv, Stine. Ble nesten litt vemodig når jeg leste det forrige innlegget ditt, for jeg kjenner meg veldig igjen i den følelsen av alt som må gjøres og at man ikke rekker noe. Og så var det trist å høre at Dronninga mistet føllet sitt. Det fortjente jo ingen av dere!
      Husk at selv om du føler du må gjøre alt og at alt må være perfekt, så er det lov å gi seg selv en pause innimellom. Ingen ting vil fungere om man blir utslitt – da sier bare psyken stopp.
      Ønsker deg en kjempefin dag – håper den blir mindre stressende enn gårsdagen 🙂

    3. Dere har håret “speilvendt”, sitter med bena i kryss (speilvendt), og klærne hadde vært så og si speilvendt om du brukte en svart topp i stedet for hvit.
      Dere ser ikke prikk like ut, men jeg greide ikke la være å tenke på dere som (speil)tvillinger i ett sekund eller fem! 😀
      hihi

    4. Jeg syntes du er utrolig tøff som tar utdanning, samtidig som du driver en så stor blogg, har tvillinger å gi omsorg til, et helt hus å ordne med i tillegg til flere dyr å gi omsorg til. All respekt for det!! Selv har jeg bare meg selv å tenke på og jeg syntes det er mye… syntes forrige innlegg setter ting veldig i perspektiv. Du er råtøff som tørr å gjøre så mye på en gang og går all in for alt! Du fortjener et lite avbrekk og jeg ønsker deg masse lykke til 🙂 Stå på!!

    5. Thea: Tusen tusen takk 🙂 Problemet ligger i at det ikke er mye tid til pauser, men jeg har tiden med barna <3 Da er det kos og ingen notater ved min side 🙂

    6. Her:) Har spurt flare granger nå om ikke BT kan kanskje skrive et innlegg om hvordan han syns det var/ er å bli/være tvillingfar? Ha en super dag:)

    7. Godt å se at det finnes både gode og dårlige dager hos deg og, det er vel livet du skriver om og ikke glanset papir? Godt å ha noen som står deg nær når noe skjer <3 Så leit med dronninga, du får trøste deg med prinsessene <3 PS Jeg har ikke noe å strikke nå,,,,har du et tips?? 🙂 🙂 Klem

    8. Fast leser, men har ikke lest bloggen på en stund. Så deg og tvillingene på vg og tenkte jeg måtte begynne å lese igjen 🙂 Jentene har blitt såå store og vakre

    9. Mary Anne Harring: Ikke noe glaset papir her nei 🙂 Veldig leit med Dronninga, men det er slikt som kan skje.. Oi, nei si det. Jeg er jo ingen strikkemester som deg 🙂 Jentene er forresten utrolig glad i ullgenserene sine 🙂

    10. Kjære deg… Mente jo at du kunne ønske hva jeg kan strikke til dine små( før mine jenter finner en fyr og lager noe jeg kan strikke til de😳😳)
      Klem😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg