For ett år siden…

Det som nå er ett år siden føles ikke slik ut! Jeg ble sittende å kikke igjennom gamle bilder, i disse tider i fjor var jeg allerede godt i gang med juleforberedelser og DIY innlegg til julekalenderen. Jeg føler at det bare er et par måneder siden jeg laget de forskjellige tingene, men et blikk tilbake på jentene forteller meg at tiden har flydd. 

For på ett har har de virkelig blitt to store jenter. De er som to roseknopper som springer ut litt etter litt for hver dag de lever – de blir bare mer og mer fantastiske. Selv om alderen mellom to og tre år byr på mange utfordringer, så er det også en helt vanvittig fin og lærerik tid. I dag kan de gjenfortelle dagene sine i barnehagen og ikke rent sjeldent synger de sanger for meg etter å ha bedt meg om å være stille. 

Jeg har nok elsket alle fasene like mye, men gud og gøy vi kan ha det sammen i dag. For nå er tiden der de virkelig forstår omverden, husker ting som har skjedd og har begynt å leke rollespill så jeg må holde pusten for ikke å le av de snertene jentene som” leker mamma” (som så klart er kopiert rett i fra deres egen mams).

Jeg har på følelsen at jeg kommer til å være litt senere ute med julen i år enn jeg var i fjord! *kremt*

Ha en fin kveld 🙂 

10 kommentarer
    1. Nydelige jentene og flotte deg! <3
      Det er alltid gøy å se på gamle bilder og mimre tilbake! Ja, tenk at det allerede er et år siden forrige høst og (snar) førjulstid :O Jeg synes tiden bare går fortere og fortere!
      Jeg kjenner meg godt igjen i det du skriver. Olivia er straks 2,5, og tiden er herlig, men også veldig utfordrende til tider 😉
      Jeg er også senere ute i år enn i fjor, men i år har jeg litt bedre tid til juleforberedelsene i desember enn jeg hadde i fjor.
      Klem 🙂

    2. Cathrine Narum: JA, tiden går definitift bare fortere!!

      Deilig 😀 Med eksamen i desember og en diy-kalender på vent blir nok måneden hektisk, men så skal jeg ta juleferie og på nyttår skal vi ut å reise <3

    3. Så flott innlegg. Ja, ett år går utrolig fort. Men jeg lurte på; hvor har du kjøpt den lysestaken til å ha 4 lys oppi, samtidig som man kan ha noe annet oppi midten? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg