Inspirasjon er Gratis

Da kom julestemningen over meg, til tross for eksamen i demseber! Endelig kan jeg ta meg tid til å fokusere på noe annet enn studier, og i dag har jeg gått alene rundt i butikker med et mål for øye; å suge til meg så mye inspirasjon som mulig til desembermåneden. 

Det var som terapi, jeg brukte altså så vanvittig lang tid i hver butikk bare fordi jeg laget ideer mens jeg kikket. Det er på grunn av min fantastiske mamma at jeg fikk dagen til å samle meg litt, hun snoket litt på bloggen for to dager siden og kom over innlegget, til jentene mine, og så la hun fra seg en liten kommentar: 

“Jenta mi, det er lov å spørre om hjelp vet du! På lørdag kan jeg komme og ta med jentene på julemarked i Kirkegata og nissetog – og etter flere utenlandsturer har jeg pakker nok til de fleste dagene i pakkekalenderen! Mams og mormor” 

Jeg ble bare så utrolig glad for å fortelle jentene at de skulle tilbringe tid med mormor fremfor å være med meg i butikker, og mammahjerte bristet da jeg så gleden da “mormor” kom og hentet de. 

Nå er det på tide å være litt kreativ før jentene kommer tilbake, og enda bedre, før mine herlige tantebarn også kommer på overnattingsbesøk. 🙂 

GOD LØRDAG! 

12 kommentarer
    1. Det står virkelig respekt av alt du får til! Jeg må bare si wow! Jeg skal ha to eksamener selv før jul, men det er egentlig alt, og julegavene er jeg allerede ferdig med. Hvordan du får til alt du gjør er nesten et under spør du meg! Jeg gleder meg veldig til å se hva du har funnet på til DIY-julekalenderen, selv om jeg nesten får litt dårlig samvittighet av å tenke på hvor mye stress og arbeid som ligger bak det som for oss lesere egentlig bare er hyggelig underholdning og gode tips.. 🙂 Stå på, og lykke til med eksamen!

    2. Herlige bilder og masser av julestemning! Merker jeg gleder meg mer og mer til jul, selv om hjemmeeksamen ofte tar drepen på julestemningen, hehe. Må bare si at jeg gleder meg masse til kalenderen din, den var såå fin i fjor! Var virkelig et høydepunkt i hverdagen. Er så mye av det du viste frem som jeg har lyst til å lage, regner med at det blir likt i år! Jeg er skikkelig imponert over alt det fine du får til 🙂 ha en strålende lørdag videre!

    3. Hihi, jeg “møtte på” jentene dine og mormoren på julemarkedet faktisk, jeg 🙂 Men jeg ble jo nesten starstruck av de søte små, så jeg turte ikke å gå bort og hilse på, haha 😛

    4. kan du ikke lage videoblogger? og en hvor du sir navna på barna dine, greier ikke helt å skjønne hvordan jeg skal uttale den ene

    5. Ettersom du er i ferd med å utdanne deg til journalist, får jeg lyst til å veilede deg i rettskriving 🙂 Ser du skriver at mammahjertet “bristet”. Det heter brast.
      Briste, brister, brast, har bristet. Ikke enkelt 🙂
      Hvis du er en av de mange som også skriver “tilbringte”, så heter det “tilbrakte”. Godt ment fra min side altså.
      Takk for masse god inspirasjon gjennom bloggen din 🙂

    6. Julianne: Da må du også huske på at selv om det er litt stress på grunn av eksamen og skole i disse dager, så koser jeg meg veldig mye med å lage en DIY-kalender 🙂 Det er også grunnen til at jeg gjenntar det i år 😀 <3

      Tusen takk!

    7. Thea: Bha! Ja, den “ødelegger” litt, men men. Plutselig er det over og da er det hele glemt 🙂

      I år kan det hende det blir litt flere mindre omfattende DIY ting, rett og slett fordi jeg brukte en måned lengre tid på kalenderen i fjord. Jeg jeg har mange ideer som er lett og veldig fine, og det er kanskje det flesteparten faktisk er ute etter 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg