Syk mamma i hus!

Holy Banan! For en natt jeg har hatt. Jeg skulle tatt bilde av magen min i går kveld, det så ut som jeg var i svangerskapsuke 20 med tvillinger. Jeg var altså så oppblåst at det klødde på magen fordi huden strakk seg så mye. Jeg har også lagt merke til at etter graviditeten så kan magen blåse seg opp i dobbel størrelse av hva den kunne før barna fikk strekt huden til bristepunktet. 

Og bare et par timer etter jeg sovnet drømte jeg de grusomste drømmene, våknet og spant ut at rommet for å rekke toalettet. Gudene ved om jeg har spist noe dårlig eller om det er en runde omgangsyken, men alt jeg hadde puttet i meg den dagen kom i hvert fall i retur. 

Det ble knapt søvn i det hele tatt resten av natten, og siden jeg ikke tørr å drikke kaffe på denne buldrende magen går jeg rundt som en zombie. Nå er jeg mye bedre, har ikke kastet opp noe mer, og håper det ikke er noe smittsomt. 
Uansett tok jeg ingen sjanser så jeg har jentene hjemme i dag, og det gjør at jeg kommer litt opp av sofaen, så det er godt. Jeg har begynt julerengjøringen på kjøkkenet mens jentene har malt, og selv om det går litt tregt med meg i dag så har jeg fått gjort mer enn jeg har gjort den siste måneden med studiemaraton. 

Nå begynner jeg å bikke over i overtrøtt! Haha, det er bra halv tolv på formiddagen.. 

Så resten av dagen kan nok bli spennende! 

 

Men det er 1.desember og litt senere i dag, kommer første DIY innlegg til årets julekalender 😀 Det gleder jeg meg til! 
Nå må jeg legge opp litt planer for resten av kalenderen og komme igang med det jeg skal. 

Her er en av mine favoritt DIY fra sist julekalender, alle innleggene finner dere HER

 

9 kommentarer
    1. Å uff, masse god bedring til deg <3 Å være spysyk (uansett årsak) er virkelig det aller verste som finnes. Helt seriøst, jeg vet ikke om noen sykdom jeg hater mer enn det, haha! Håper formen din holder seg relativt bra og at du bare blir bedre utover dagen! Er jo ikke så stas å starte desember med å være syk 🙂

    2. Uff og uff, å være i dårlig form må passe ekstremt dårlig i disse dager! Jeg er ganske lik deg, og kan tenke meg at du faktisk er overarbeidet. Da jeg leste til eksamen og jobbet ved siden av, sa kroppen til slutt stopp. Og det skjer hver gang: lite søvn og mye å tenke på = oppkast og tull, også går det over. Heldigvis blir ingen smittet!
      Ønsker deg MASSE god bedring og lykke til videre med både eksamener, innleveringer og juleforberedelser 😘😘

    3. Maria: Uff, det kan hende, jeg føler ikke at det er omgangssyken heller. Men men, nå er jeg bedre, så da får jeg håpe at kroppen har fått rensket litt opp 🙂

    4. God bedring til deg! <3 er ikkje kjekt å vere sjuk 🙁 får krysse fingrer og tær på at ingen andre får det 🙂 dagen blir nok bra likevel, det er det man gjer den til som gjer den so bra 🙂

    5. Huff da! Utrolig dårlig timing!
      Men det er nok kanskje som en annen her påpekte. Man kan bli syk av stress, kroppen kan reagere slik. Jeg har for eksempel selv blitt syk midt i eksamenstider mange ganger. Feber syk helst.
      God bedring 🙂

    6. Riktig god bedring til deg. Håper du har en bedre natt nå og at all ting roer seg etter hvert. God bedring klem til deg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg