DIY julelys / DIY julekalender #8

Noen ganger kan noe så enkelt som kanel og kaffebønner være det beste… 

Når duften av kanel treffer nesen din, hva er da det første du assosierer lukten med? For meg er svaret enkelt; JUL! 
I dag har jeg derfor pyntet opp to enkle lys med to av mine favorittlukter for vinter og juletider, kanelstenger og kaffebønner. De pynter opp lyset og når lyset blir varmt stråler det juleduft ut i rommet – HELT NYDELIG. 

Dette er en DIY for alle, og den tar bare noen minutter å lage. Alt du trenger er kubbelys, kanelstenger, kaffebønner (kaffebønner kan sløyfes), bånd og lim. 

Jeg har brukt litt hjelp av en lim til å feste pynten til lyset. 

Så er det bare å pynte slik du ønsker det selv. 

Til slutt har jeg bundet en tråd av hamp rundt lyset før jeg danderte lysene på et fat. 

God kveld fra meg. 

– Følg alle DIY julekalender innlegg på facebook siden til Speiltvillingene –

19 kommentarer

Siste innlegg