Jeg lever…

Da var jeg tilbake igjen, og det føles veldig godt. Fem dagers eksamen er levert og jeg kan se frem i mot jul og Barcelona tur! Jeg hadde som mål å gjennomføre DIY julekalender innlegg gjennom eksamensdagene, men så fikk BT omgangsyken, og alt av planer gikk i vasken. BT stakkar lå rett ut på sofaen om han ikke befant seg på do. heldigvis fikk vi god støtte av familien til å passe barna, men det gikk allikevel mye tid på å levere og hente her og der. 

Da det siste døgnet meldte innpass var fremdeles oppgave langt i fra ferdig, så jeg ble sittende på kontoret i 18 timer.. Kl 04:14 leverte jeg oppgava med innleveringsfrist kl 10:00 samme dag. Jeg var altså så sliten at selv om jeg lurte på om jeg burde sove noen timer og ta siste gjennomlesning før jeg leverte den rett før 10:00 så turte jeg ikke det. Da jeg omsider traff puta og sovnet i halv fem tiden var jeg så utmattet at da vekkerklokka ringte halv ti hørte jeg ikke så mye som et pip. 


Jeg var helt nødt til å hente meg inn i går, så da ble det dessverre tre dagers avbrekk fra DIY julekalenderen. 
Nå er jeg tilbake, den tunge ryggsekken er av skuldrene og jeg har noen DIY prosjekter på vent. 

Jeg håper dere har vært fornøyd med DIY julekalenderen så langt 🙂 Og husk at jeg også lagde en DIY-julekalender i fjor, så det burde være nok av DIY prosjekter for dere som vil sette av litt tid til juleversksted de neste dagene. 

Alle Julekalender DIY innlegg finner dere HER

Alle DIY utenom julekalenderen finner dere HER 

14 kommentarer
    1. Tenkte meg at du var borte pga. eksamensstress, men jeg skal innrømme at jeg har savnet bloggen din disse dagene! Du er jo mitt yndlingsavbrekk når jeg jobber med hjemmeeksamen. Føler med deg med den lange kontordagen – jeg har selv vært våken og skrevet på min hjemmeeksamen fra i går formiddag og gjennom hele natten. Og jeg sitter nå fremdeles ved pc-en og skriver, smålig høy på kaffe og sjokolade. Men snart er den ferdig (frist i morgen tidlig) og da blir det endelig godt med ferie!
      Gleder meg til det kommer nye DIY fra deg nå <3

    2. Det er viktig å ta vare på seg selv i slike perioder. Det at du gjennomfører med to små rundt deg og forhåpentligvis består, skal du være enormt stolt over.
      Jeg har vært igjennom eksamens periode for en stund tilbake men når det står på som verst blir man helt lam. Lever som en zombie og klarer ikke å tenke selv tror man. Men kroppen presser frem det siste du trodde du ikke hadde. Som sagt, vær stolt av deg selv. Nyt den siste førjulstiden og husk å pust:-)

    3. Kjempeflink,har du vært. Kjenner meg godt igjen når du beskriver din situasjon kl 1/5 på morgenen. Helt utrolig at du fikk levert i tide når jeg tenker på alt det andre du holder på med. Vær stolt over det du har gjort,nyt dagene og kjenn etter at nå kan du lande. Du trenger ikke å ha tankene på eksamen,men kan hygge deg med alle de andre gjøremålene dine.

    4. Terese: Tusen takk 😀 Veldig hyggelig å høre! Nå er den over, og det er bare å grue seg til sensuren faller, men frem til da er det en jul og nyte 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg