DIY marshmallows / DIY julekalender #18

I dag ble det et voldsomt sent DIY innlegg, men om noen faller for fristelsen så passer jo kvelds DIY utmerket som en liten lørdagsaktivitet, da muligheten er store for å innta litt søtsaker i samme slengen. 

Det går smått å få inn julen og vinteren i år, men det har sine naturlige årsaker som at jeg ikke har så mye tid til overs. Det er ikke så farlig, for jeg setter kanskje desto større pris på hvert hjørne jeg får gjort klart til julen. 

På let etter inspirasjon på pinterest kom jeg over et bilde der de hadde hengt opp marshmallows. Jeg synes det var et så kreativt påfunn at jeg kjøpte meg et par pakker med marshmallows selv. 

Jeg har en plan om å fylle ut med enda flere remser, men det får bli i morgen. 


 

DIY prosjektet er veldig enkelt og alt du trenger er marshmallows, tråd og nål. 

Så er det egentlig bare å tre marshmallows på en stor. 

Rulle de litt etter du har plassert de slik at du får klemt marshmallowsen på tråden, så lar du den tørke litt før du henger remsen opp. Henger du opp snorene for tidlig vil marshmallowsene skli av. 

Til de store marshmallowsene satte jeg en liten dråpe med limpistolen under hver enkelt ved trådutgangen. 

Jeg synes det ble en morsom effekt og ved å hente frem den gamle sleden for så å gi de hjemmesydde nissene en plass oppå den, ble det en koselig stemning av vinter i spisestuen. 

Ha en fantastisk HELG alle sammen!! 

14 kommentarer
    1. Skjønner du har mange baller i luften, men vi som lesere hadde satt pris på om du leste igjennom innlegget ditt før du poster det, vel mange skrive feil fortiden.. Å det gjør det litt slitsomt å lese lange tenkster..

    2. Tonje: Hehe, morsomt at du retter deg selv med en ny kommentar. Det er fort gjort å ha noen skrivefeil, bare i din kommentar på to linjer, fant jeg fire av dem 😀
      Jeg burde så klart ikke ha noen, men du ser jo selv hvor fort gjort det er.

    3. Hadde det vert hjemme hos meg, ville det ikke vært mange igjen uka etter… Du må ha snille unger for å få dem til å henge der😂

    4. Hvor fikk du tak i de små marshmallows’a?:) har ett lite annet diy prosjekt gående her hjemme, men hittil har jeg bare funnet slike små på nett, så hadde vært greiere om dem kanskje finnes i butikk ogsåx)

    5. Utrolig stilig! Så flink du er 😀 skulle gått an å “trykke liker” kommentarer på bloggen din, for den ene kommentaren du la igjen her oppe flirte jeg godt av! Tusen takk for en flott blogg, elsker å trykke meg inn her for inspirasjon.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg