Syke på ferie!

God første nyttårsdag fra Barcelona sendes hjem til Norge. 

For en SINNSYK feiring vi hadde i går, det tok helt av med et glass vin og et glass champagne før hele gjengen på elve personer sovnet inn 00:30! Haha, så tok det kanskje ikke helt av, men vi hadde det koselig. Veldig koselig til tross for sykdom og at hele gjengen bar preg av mangel på søvn etter reise.

Vi kom oss til leiligheten i går formiddag, og selv om selve reisen gikk smertefritt, så er det en del smertestønning fra leiligheten. Uff! Jeg er frisk og rask igjen, kun en rivende stygg hoste som sitter igjen. BT derimot tok over feberen min, og jaggu ser det ut til at jentene gjør det samme, så har vi riktig uflaks havner hele gjengen på 11 personer med feber og stygg hoste i løpet av uka. 


Jepp, dette er mine fine! 

Jentene våknet av smellene fra rakettene i går, så jeg bestemte meg for å sove sammen med dem. Jeg pakket først BT inn i dyner og tepper og da jeg la meg hos jentene, stakk de hver sin hånd inn i hver av mine hender. Det er ikke gøy med syke barn, men følelsen av å det eneste og den eneste mine barn trenger, er den beste følelsen en mor kan kjenne på. 

I dag holder vi fire leiligheten, mens de andre er en tur ute og sjekker nærmiljøet. Vi fortsetter å krysse fingre for at ikke flere blir dårlige, og at gjengen blir fort friske slik at vi kan nyte litt mer av Barcelona enn leiligheten 🙂

GODT NYTT ÅR !! 

 

6 kommentarer
    1. Uff, god bedring alle sammen❤️ Håper dere snart er friske og raske igjen 😄 Godt nyttår ❤️

    2. Jaja, ikke alltid alt går etter planen. Men bra du er frisk å kan yte litt omsorg for dem. Selv får du jo god anledning til å bli skikkelig frisk igjen nå, og det er jo bra å ta det litt med ro når man har vært syk.. God, god bedring til dine hjertens kjære.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg