Nyter dagene i storby

Nå sitter vi i leiligheten på sjette kvelden her i Barcelona, og nå begynner vi virkelig å bli litt kjent i byen. Vi har fått besøkt mye, og vært på flere fasiliteter for barna. Jeg kjenner at jeg gjerne kunne vært her i lang tid. Jeg trives så godt, og spanjolene er et fantastisk folkeslag. De er spesielt glad i barn og de smiler godt til denne banden med fem barnevogner på tur. 

Jeg har fått tatt i bruk litt spansk fra videregående, men det er vist mye som har gått i glemmeboka som hadde vært praktisk her nede. Veldig få snakker engelsk så fort vi er hundre meter på utsiden av storsentrum i Barcelona. 

Her er litt fra vår ferie:

Nå skal jeg sosialisere meg litt igjen 🙂

Ha en nydelig kveld! 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg