Studietid

Nytt semester er i gang, ja faktisk har allerede en måned passert. 
Jeg prøver å presse inn pensumlesing så fort det er noen minutters ledig tid; samtidig som middagen lages, samtidig som jeg laster opp bilder på dataen, samtidig som jeg bretter klær… Ja, stort sett alle de gangene det er mulig. 

I tillegg har jeg faste dager med satt av tid til studier. Det å være student er søren meg bein hardt ved siden av livet som tobarnsmamma, og selvstendig næringsdrivende, men samtidig viser det at alt går. Nå har jeg vært deltidsstudent i ett år, lagt 12 godkjente innleveringer bak meg, og er godt fornøyd med B’er på eksamenene mine.

Å være nettstudent er ikke hva jeg hadde valg om jeg hadde hatt muligheten til å studere på en høyskole, men jeg elsker at nettstudier er et alternativ til oss som faktisk ikke har anleding til noe annet.

Skål for klokskapen! 

 

5 kommentarer
    1. Masse lykke t me alle ting så skjer… dette naile du 😉 bare lurte på ein ting… de plankene du har på kommoden å speile har du lakka/malt de?evt ka farge??

    2. sivvi: Tusen takk 🙂 Plankene er gamle og naturlig grå etter aldring, så jeg har oljet de med en hvit olje for å lysne treverke litt, samtidig som de har bevart sitt gråskjær. Men det skal være mulig å finne beis eller olje med gråskjær også 🙂 Spør på en foretning som selger slikt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg