Bursdagsplanlegging

Neste”mann” på bursdagslisten i dette hus, er meg. Det skremmer meg litt, jeg trur ikke jeg er klar for å fylle 25 riktig enda. Dagen etter bursdagen min vil jeg være nærmere 30 enn 20. Jeg kan fremdeles fortelle at jeg er 22 til de som spør, før jeg må rette meg med ” nei, gud, jeg er 23, neei, 24 er jeg og jeg blir 25 i mars!!!” tonefallet mens jeg sier setningen blir høyere og høyere før jeg til slutt griper meg for øynene i eget sjokk. 

Jeg har hatt for vane å glemme min egen bursdag, men etter utallige påpekelser om dette fra gode venninner har jeg i år bestemt meg for å faktisk feire meg selv. Ironisk med tanke på at jeg ikke vil bli noe eldre. 

Så er jeg også av de som gjør ting fullt ut når jeg først bestemmer meg for noe, og siden vi bor på gård uten kollektiv forbindelse til det ene eller andre punktet, inviterte jeg like gjerne mine fineste venninner til “sleep over party” med pyjamas-kleskode. 

Kanskje jeg falt på nettopp dette temaet fordi mitt ønske om å være ung er større enn jeg tørr å innrømme. 

De neste ukene må bursdagen planlegges til detalj, og kanskje dere har noen geniale tips å komme med? Eller kanskje noen hysteriske spill/leker? 

– Speiltvillingene på Facebook – 

 

30 kommentarer
    1. Så koselig med pysjamasfest.. Jeg har også bursdag nå i mars, og har pleid å ha jentekveld. Litt usikker på om jeg får det til i år. I fjor spilte vi spillet “Jentekveld” og det var utrolig artig. Samtidig som vi spiste lett tapas og masse godteri..
      Kos deg med planleggingen!

    2. Hvis dere liker å synge kan dere spille ogachakka(vet ikke helt hvordan det skrives😅) det spiller jeg med venner

    3. Åh, så gøy med pysjamasparty! 😀 Det blir sikkert helt supert! 😀
      Huff, jeg kjenner meg igjen :p Jeg er 28, blir 29 i juli. Det betyr 30 til neste år! :O Noooo 🙁 :p

    4. Hei. Jeg fyller 17 år nå på fredag den 26. Så mine veninner og jeg skal også ha pysjamas party og luxus kake. Gleder meg til det.Men må bare si til deg som er 8 år eldre enn meg at du er veldig ung ennå og også hvis man tenker på at du har to barn, his, mann og dyr.

    5. Kjøp spillet “vil du vedde”. Det er hysterisk morsomt, og enda bedre med litt alkohol innabords. Vi spilte det hele min bursdag, og da lånte jeg det fra en venninne.
      Så løpte jeg hele byen rundt mandagen etter for å kjøpe det selv, men fant fort ut at dette spillet var så populært at det var solgt ut fra alle bokhandlere i hele byen!
      Håper du får en fantastisk bursdag:-)

    6. Jeg har et hysterisk morsomt tips til lek! Det er like morsomt uansett om man har alkohol innabords eller ei. Du trenger et headset og en mp3spiller/mobil med musikk. Én og én står da foran de andre og skal nynne en sang som en annen i gruppa har valgt. Det er da kun disse to som vet hvilken sang det er. Siden man ikke har lov til å synge, og de andre ikke hører hvilken sang det er, blir dette hysterisk morsomt!

    7. Cathrine Narum: Ja, deilig å slippe pentøyet på fest en gang også 😀 Hihi…

      Jeg trur jeg møter en krise når jeg skal fylle 30, herregud så rart det er at vi blir eldre 😛

    8. Jeg fyller 25år selv i Mai, så vet hvordan du føler det, selv om du er kommet lengre enn hva både de fleste av mine venner og jeg har gjort 🙂 Godt å få litt tips til selskap, har ikke hatt noe av det de siste årene, men føler det er ett litt rundt tall i år 🙂

    9. Hahaha…så søtt. Bekymret for å bli 25;) bare nyt det du, man er kun ung voksen en veldig kort tid av livet sitt og du er nå midt i smørøyet;) du blir aldri så ung igjen som du er nå idag, så ikke kast bort ungdommen på å føle deg gammel. Det har du masssssseeeeee tid til å gjøre senere…hehehe.

    10. KatrineBB: Halvveis til 50 er litt av en milepæl det! :O Ja, jeg heller har ikke så mange venner med gård, mann og barn, så det er vel bare at tallet skremmer meg 😉 Haha

    11. Rykte går er også eit spill som er hysterisk morsomt. Når eg var gravid å vi spelte dette, holdt eg seriøst på å tisse på meg :O ))

    12. Norsk galskap var utulig morsomt, lo so me grein ofte 😀
      Så har du jo idiotkunnskap, som er i samma sjanger somjentekveld 🙂

    13. Jeg tenker at en skal glede seg over alle årene en får! ;o) Desstuen, jo flere år du legger til, jo mer avslappet forhold får du til dem. -30 var litt krise, 40 er bare en glede. ;o)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg