Sleepover forberedelser

Iiik! I morgen kastes mann og barn ut og de nærmeste venninnene flytter inn for kvelden og natten. Siden gårsdagen ble tilbrangt under dyna på sofaen har jeg litt å ta igjen i kveld. Men nå er jeg i mitt ess! Jeg virkelig bare elsker å være vertinne, og alle forberedelsene som medfølger. 

Det meste må settes frem på benker til jentene reiser, for jeg kan se for meg at nysgjerrigheten vil ta overhånd om jeg gjør alt helt ferdig i dag. 

Siden det er sleepover er spisestuen flyttet, og madrasser skal erstatte den delen av stuen. Jeg gleder meg virkelig til alt er helt klart, for jeg trur konseptet kommer til å bli utrolig stilig til slutt. 

Wohoo! Nå må jeg ut i låven og sage litt 😉

GOD HELG, og GOD PÅSKE! 

 

5 kommentarer
    1. Cathrine Narum: Det gjorde du 😀 Det har riktignok tatt litt tid med meg, på svarefronten, da en sykdomsdag gjorde tiden litt knapp, og i går var jeg jammen meg litt sliten 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg