Fargevalg av høstens kolleksjon


Da er det på tide å stemme over fargesammensetningene for høstens kolleksjon! Jeg har valgt ut noen forslag, og trenger nå hjelp fra ALLE dere til å plukke ut deres favoritter. Jeg har valgt å velge frem mye grått da jeg fikk mange tilbakemeldinger på at det var ønskelig, men jeg har også funnet frem noen andre farger jeg synes passer godt til det kalde halvåret. 

 
Jeg gikk ikke for de sterkeste fargene, da jeg fra tidligere erfaring har sett at det er et fåtall som faktisk ønsker det. Jeg har også tenkt at stoffene skal gå om hverandre, og matche fra datter til sønn til mor. 

Jeg forstår at det kan være vanskelig å danne seg et bilde på hvordan klærne blir kun ved små fargeprøver, men jeg utfordrer dere uansett til å fortelle meg hvilke fargerkombinasjoner og stoffer dere liker best.

 

Det jeg trenger nå er at ALLE skriver inn sine 3 favoritter i kommentarfeltet under. De er nummerrert, så det er bare å legge igjen en kommentar med tallene. 

 

295 kommentarer

Siste innlegg