Stemmer telles opp


På lørdagen la jeg ut et innlegg med fargekombinasjoner på stoffer til den nye kolleksjonen jeg jobber med. Målet var å få dere til å stemme frem deres favoritter, og nå har jeg talt opp stemmene som har kommet til nå. Fortsett gjerne å stemme om du ikke har gjort det, jeg vil at så mange som mulig skal være med på å bestemme hvordan høstens kolleksjon skal bli seende ut. 

– Stem frem dine favoritter –

For selv om jeg kan sy, så betyr ikke det at jeg ville klart å lage en unik kolleksjon hadde det ikke vært for at jeg har dere som kan designe sammen med meg. Jeg føler at det er helt avgjørende at jeg har dere med på laget, på den måten betyr kolleksjonen mer for meg.

Å kunne designe klær for produksjon er helt uvurdelig for meg. Det at denne kolleksjonen er så annerledes fra det store markedet av billigkjeder og at visjonen vår er å lage klær som er spesialsydd til kunden, gjør at det blir min lille hjertesak. 

Dere som fulgte meg  igjennom forige kolleksjon vet kanskje hvordan det foregår, men jeg vil allikevel fortelle litt om hjertesaken min. 

Visjonen med min kolleksjon er å bremse overproduksjon, arbeidskraft på plagg som blir kastet skal vi unngå, det skal ikke sløses med materialer og transport. Hver dag kastet så store mengder overproduserte varer, som ikke er annet enn negativt for miljøet. 

Lise og jeg står i spissen for å ta opp den gamle måten å lage klære på. Før gikk de til skredderen, bestilte sine plagg og ventet til klærne var ferdig sydd. Det er akkurat det vi gjør. Dere er med på å skredderbestemme plaggene, og er interessen stor, så går kolleksjonen i produksjon. 

På den måten lager vi en unik kolleksjon til de utvalgte kundene, noe som er med på å bidra til et grønt skifte i tekstil.  

– Stem, Stem, Stem!! Så jeg får sendt kolleksjonen for produksjon av prøvemodellene i riktige farger – 

 

 

3 kommentarer
    1. Elsker nr 1 forslaget, men håper du får fler stemmer på litt i brunt også for det er så nydelig med brunt og rosa til jente 😉 Selv kunne jeg tenke meg en sånn kjole i brunt da det er veldig nøytralt men samtidig kan det bli ellegant også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg