IKEA med en vri! #DIY

– Viste du at det å fikse opp IKEA varer har et eget navn, og kalles IKEA – hacks?

Tavlen til jentene fra det kjente og billige IKEA, har vært helt suveren! Tenk at noe så enkelt kan avlede og fange oppmerksomhet i så mange timer! Tavler er åpenbart gøy, og jeg kan jo bare si meg enig ettersom jeg stadig lager en tegning selv på kjølskapsdøra med tavlemaling.

Det som jeg ofte synes er problemet med IKEA er at det mange ganger ikke er mulig å velge farger selv. For eksempel lenestolene for barn som kun kommer med naturfarget trekk?!? Jeg mener, de som har produsert den stolen til barn kan ikke ha barn selv, eller? I stolenes tilfelle sydde jeg nye trekk i en mer varig farge. 

Denne tavlen i naturfarget treverk passet ikke helt inn blant det hvitbeisa gulvet og det hvite, rosa og lilla som ellers er i rommet. Derfor lot jeg malingskosten dra over tre strøk til tavlestativet ble hvitt. I tillegg fjernet jeg den store platen under til fordel for en liten søt boks. Boksen festet jeg med limpistol.

På 1-2-3 – en “ny” tavle til barnerommet. 

Nå er jeg alene hjemme, det vil si; mannen er borte, og barna sover. Så jeg skal faktisk se om jeg får til å skru på en film! Haha.. Neida, jeg får det til, jeg bare glemmer det for hver gang 😉 

Ha en nydelig fredagskveld! 


– Speiltvillingene på Facebook – 
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg