Langhelg til Dyreparken


Bildende tilhører: Dyreparken

Om bare to dager setter vi oss på toget med nesen mot Sørlandet. Mamma har bestilt jentetur til alle jentene sine, det vil si min søster med hennes datter og meg med mine døtre. 

Denne langhelgen har jeg gledet meg til i lang tid nå, og jentene er helt i ekstase for denne turen. Til bursdagen sin fikk de cd-spiller og lydboken om kardemommeby, denne cd’en spilles hver dag, hos meg vekker den gamle minner fra jeg hørte historien – den gang på kassett. Jentene synger med og ikke bare på kardemommebylåter med også kaptein Sabeltann og sanger fra Hakkebakkeskogen. 

Jeg trur de og sin kusine på 4 år er i den perfekte alder for denne helgen, så bare været er med oss, trur jeg minnene kan bli store og verdifulle. 

Tusen takk, mammi for at du tar oss med på denne helgen <3 


Følg oss gjerne via: 

Facebook / Instagram og Snapchat: Stinetuss

15 kommentarer
    1. Sååå koselig! Vi bor selv like ved dyreparken og er der veldig mye! Så stas å se på dyrene 😊👍
      Dere må kose dere! Så gøy for de små!

    2. Så utrolig kjekt! Når jeg var mindre var vi mye i Dyreparken (har hytte en time unna) og jeg husker at jeg syns det var såå kjekt. Kos dere masse, jentene kommer til å elske det 😀

    3. Å så stas! Vi skal ned dit nå i helgen vi også med (straks) 3åringen vår! Var utrolig stas i fjor, og hun gleder seg masse!! Kos dere, sier sikkert hei hvis jeg ser dere 😀

    4. Så koselig 😊 Dersom dere skal innom på lørdag må dere Være forberedt på masse besøkende.. Det er gratisdag for gulleklubbmedlemmer i sparebanken Sør 😊

    5. Hei! Et lite tips: det er “gulledag” i parken på lørdag, så den dagen er det sinnsyke køer .. Gratis inngang for alle kunder i sparebanken sør. Når du først kommer inn er det ikke verre enn en vanlig sommerdag -men anbefaler å være der veldig tidlig/litt ETTER åpningsrushet 😀

    6. Dere er veldig velkommen til Sørlandet også med DET været som er meldt! Kommer til å være nydelig i sentrum også! Dere skal vell sikkert bo ved parken, men dersom dere skal bo i sentrum så går det gratisbusser til Sørlandssenteret som er en liten gåtur unna inngangen til parken 🙂
      Så må du også ta med jentene til fiskebrygga å spise is!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg