Sankthansaften

Etter at vi var ferdig med morgenmøte, gikk vi en tur bort til hesten for kos og stell. Det er jo noe magisk med ekstra fridager, det gir så mye tid til ting vi ikke rekker til det vanlige. På vei hjem igjen fra stallen gikk vi innom kaninhuset med løvetann vi plukket langs veien og tok en lang kosestund med de minste av våre firbeinte. 

Klokken var bare 14 da vi var hjemme igjen, og jeg fant ut at jeg ble nødt til å finne på en aktivitet så vi ikke skulle gå hverandre på nervene. Dagen hadde vært så utrolig bra, at jeg ikke ville risikere noen ødeleggelser ved å la de kjede seg. Jeg løp ut, mens jentene fikk et lite mellommåltid og rasket med meg de første og beste markblomstene jeg fant i veikanten. 

Jeg tenke jeg bare ville dele en liten smakebit, da jeg ikke rakk å skrive ett innlegg tidligere som planlaget ettersom jeg fikk et uventet besøk av en god venninne. Etter litt skravling og lek med jentene, måtte vi vinke hadet for å reise videre på sankthansfeiring med familie og venner. 

Disse to snuppene var mer enn fornøyd med resultatet av mammas påfunn for blomstene 🙂 


– Speiltvillingene på Facebook – 

9 kommentarer

Siste innlegg