Bryllup, checklist & inspo

God kveld til deg som titter innom. Jeg er litt sent i gang foran dataen i kveld, for med mann på jobb og et barn som ikke for alt i verden ville sove, har det rett og slett kostet meg to dyrbare timer fra min verdifulle egentid. 

Jeg har fått inn noen spørsmål fra da jeg begynte å lage bryllups-planlegger-boka, så jeg tenkte å svare litt på det her. 

I planleggingsboka kommer jeg til å skrive et stort flertall av lister fram til den store dagen. Det blir alt i fra “hva som må gjøres”, gjestelister, budsjett, musikklister og mye mer.. 
Et av spørsmålene jeg har fått rundt det har vært: hvor finner du slike lister? 

Når sant skal sies så er alt jeg finner av inspo til bryllupet på pinteres.

Som pinterest selv sier det: 
Pinterest is the world?s catalog of ideas. Find and save recipes, parenting hacks, style inspiration and other ideas to try. 

Her finnes alt du trenger av inspirasjon for å lage et fortryllende bryllup. Når du begynner å søke på “wedding” kan jeg garantere at det dukker opp det ene og det andre som du ikke hadde tenkt på før. 


– Speiltvillingene på facebook – 
 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg