Første høstdag

1. septemer! Jeg har startet høsten med å plante om alle blomsterpottene ute. Det vil si, jeg ble nødt til å kaste sommerens avdøde gjenværende rester mot noe nytt. 

I år gikk jeg for grønt og hvitt, en ny høstkombinasjon ettersom jeg egentlig er veldig glad i farger på blomster. Men jeg var visst i et grønt-hvitt humør (ikke spør meg hva det betyr) i går, så da ble det det. 

Faktisk synes jeg det ble veldig friskt og delikat.
 


– Høst –


 


– Speiltvillingene på Facebook –

2 kommentarer
    1. Så fint! Her blomstrer sommerblomstene for fullt enda, men må nok få på plass noe lyng etter hvert 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg