Bryllupsmesse med Kathrine Sørland

I går reiste mamma og jeg til Havna hotell på Tjøme. Det var arrangert gratis bryllupsmesse, hvor 16 forskjellige utstillere sto stand, samlingen av utstillere dekket så og si det meste man trenger til et bryllup. Kathrine Sørland var konfransier for dagen, og brudeshowet viste fram drøssevis av forskjellige kjolermodeller til brud og gjester. 

Jeg kan virkelig anbefale alle kommende bruder til gå på slike bryllupsmesser om det arrangeres i ditt nærmiljø, noe du kan sjekke ut på Mitt-Bryllup

For det er noe med å kunne se, føle og ta på “planene”, og så deilig å få et helhetsinntrykk hvor alt i fra kjolen til ringer, hår, sminke, blomster og annet blir vist i samme setting. 

På slutten av bryllupsmessen var det premietrekking for alle som deltok på konkurranse med spørsmål man skulle besvare fra å gå rundt til de forskjellige utstillerne. Premiene var helt prima, og det var ikke rent få av dem. Selv var jeg så heldig å vinne Hardanger Bestikk Ramona til en verdi av 3999,- .. ! 


 


– Speiltvillingene på Facebook – 

8 kommentarer
    1. Så gøy! Og så gøy å vinne! 😀 Håper du blir fornøyd med bestikket! Jeg har også Ramona fra Hardanger bestikket og er superfornøyd! De blir brukt til jul, dåp og andre hyggelige anledninger 😀

    2. Artig med bryllupsmesse da 🙂 var på det med en venninne før mitt bryllup også…..
      Litt morsomt at på det ene bildet var både pen-serviset og hardangerbestikket vårt som vi fikk til bryllupet vårt for 9 år siden. Fortsatt like glad i Silver Paisley 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg