Oppskrift på Rose-Kjole

Jeg har tidligere delt oppskrift på Rose-Bluse, og i dag er det tid for å dele oppskriften på Rose-Kjole. I prinsippet så skal disse to modellene sys helt likt, da den eneste forskjellene er formen på bluse/kjole- lengden. 

Mønster: 

Print ut begge mønstrene i fullt format, og bytt ut frontstykke og bakstykke fra Rose-Bluse til frontstykke og bakstykket fra Rose-Kjole. 

 For å sy Rose-Kjolen følger du den samme oppskriften som ved å sy Rose-Bluse 

Lykke til med syingen, og del gjerne deres versjon på Instagram med taggen: #skolissykrok


– Speiltvillingene på Facebook – 

8 kommentarer
    1. Hei Stine, det var noen fine kjoler.
      Ikke ta dette som en trussel, oppfordring eller krav, men av ren nysgjerrighet og glede for babyer, lurer jeg på om du og BT har tenkt noe over flere barn? Har Otiliw og Olivia snakket om flere søsken noen gang? Et innlegg eller noe om dette hadde vært spennende, det tror jeg mange syns. Liker å høre andres tanker om familie, antall barn osv.
      Tusen takk:-)

    2. Så utrolig fin! Denne skal jeg prøve meg på 🙂 har akkurat kjøpt symaskin og begynt å sy! Ble ferdig med min første vognpose i kveld og har sydd flere bukser av ditt mønster. Skal også sy et skjørt i barnestrl og tenkte å bruke samme framgangsmåte som du brukte til ditt hvite skjørt 🙂 er det mulig at du legger ut heldressen i pdf format så det går ann å skrive den ut? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg