I hesteparadiset

Det er mange som har spurt etter oppdateringer på Dronningen vår, og de kommer litt for sjeldent. Nå er det slik at Dronning for det meste får lov til å være en “hest”, og ikke så mye et bruksdyr for min del. Jeg kunne aldri i mitt 14 år gamle hesteliv trodd at jeg noen gang kom til å ha hest uten å ri hver eneste dag, men slik har det altså blitt. 

Dronninga er nærmest pensjonert, neida, joda. Det vil si, hun lever livet på grønne enger sammen med en stor flokk store og små hestevenner, så hun har det som plommen i egget. 

Selv fatter jeg ikke hvordan jeg hadde tid til å være 1-3 timer i stallen hver dag tidligere, men kanskje en dag når jentene blir litt eldre så blir det hele litt enklere. Jeg får til tider fryktelig dårlig samvittighet over at hun bare står og ikke blir brukt, men jeg tror vel at jeg egentlig  bare må puste ut, for hesten har det i hvert fall ikke vondt. 


Ser du henne? Med halvmånen i ansiktet, helt bakerst til høyre. 

Og litt komisk er det jo at den beste vennen er den som er så liten at hun kan søke ly under magen til Dronninga. 


– Speiltvillingene på Facebook – 
 

9 kommentarer
    1. Jeg savner flere sy-innlegg! 🙂 Titter stadig innom bloggen din i håp om litt ny inspirasjon på sy-fronten, men det er veldig sjeldent noe nytt nå… Jenta mi er på alder med dine jenter så dine sy-oppskrifter vil alltid være interresante hos meg 🙂
      Savner din iver etter symaskina og din iver etter å vise oss andre hva du kan. Sying er i såfall grunnen til at jeg følger deg 🙂

    2. Silje: Jeg prøver å få ut litt søm en gang i uken, men noen ganger så flyr tiden i fra meg 🙂 Håper på flere kvelder med symaskinen nå i den kaldere perioden 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg