System på et lite bad

Denne uken har jeg gjort noen små endringer på badet. Jeg ble nesten kvalt da jeg gikk inn ditt, jeg hadde plutselig fått nok av lillafargen på håndklær og kurver som befant seg der inne. I tilleg var alt et stort kaos. Flere kurver uten system, bare rot over alt. Jeg fikk skrudd stellebordet ned fra veggen ettersom det er lenge siden vi brukte det nå. Men da stellebordet forsvart måtte jeg bytte plasser på resten av hyllene for at det ikke skulle bli et unaturlig stort tomt rom der stellebordet var. 

Badet vårt er fryktelig lite, og vi har heller ikke vaskerom, derfor er plassen godt benyttet og lagt opp for å skape romfølelse uten å se rotete ut. Dusjen vår har for eksempel badekar i bunn for å være praktisk for småbarn, og vaskemaskinen bruker jeg til oppbevaring. 

Jeg trengte et bedre system på badet, og var rundt om kring i interiørbutikker og andre fiffige butikker etter et bokse/kurv-system som ville få rotet mitt tilbake i system. Det er nettopp dette jeg har lyst til å vise dere, for jeg fant ikke det jeg lette etter før jeg tildfeldigvis var på en Europris-butikk. Det synes jeg er ganske morsomt, og billlig ble det også.

Jeg kjøpte tre bokser med fire skuffer i seg! Latterlig enkel løsning, og så fantastisk genialt! 
Nå har jeg en boks til “første-hjelps-utstyr”, en boks til neglelakker, en boks til hårspenner, en til strikker, en til kremer, osv.. 

Det finnes ingenting som gir mer ro til sjela mi enn når ting er på stell!! Engentlig helt merkelig, for jeg er kanskje tidenes største rotekopp. Så i og med at jeg har holdt på på badet all min ledige lille tid de siste tre dagene, så står resten av huset på hodet. Det blir lange do-besøk når jeg er litt stressa med andre ord! 

Helt nydelig å bytte ut lilla med litt sennepsfarge også. For selv om lilla er en helt nyydelig farge, så trengs det litt forandring fra tid til annen 😀 


– Speiltvillingene på Facebook – 

12 kommentarer

Siste innlegg