Storproduksjon av pannebånd

I dag har jeg hobbyverksted hvor jeg til nå har kommet opp med 5-6 forskjellige pannebåndmodeller, som jeg skal sy og dele med dere. Jeg må bare for takke for det store engasjementet deres på syfronten, jeg fikk så utrolig mange fine tilbakemeldinger da jeg spurte om dere ønsket oppskrifter på pannebånd. Dere skal vite at deres tilbakemeldinger er fundamentet for syoppskriftene jeg deler, til tider blir jeg så rørt av tilbakemeldingene at jeg ikke får satt ord på det. I dag er jeg i et følelsesvrak, og må bare benytte anledningen til å få takk dere alle som en for oppmuntringer og varme ord. <3 

Og med denne storproduksjonen, får jeg jammen lagd noen julegaver i samme slengen. Er ikke hvert år jeg starter så tidlig på julegavene. 
Det kommer oppskrifter til store og små, gutter og jenter 🙂 Jeg håper rett og slett det er noe for alle. 

Ha en nydelig torsdag <3 


– Speiltvillingene på Facebook –

14 kommentarer
    1. Det grå pannebåndet er helt nydelig! Regner med de andre blir like fine 🙂
      Hvor er forresten skjerfet du hadde med i innlegget om Calendar girl fra? Det var kjempefint!

    2. Hei skjønne!
      Kunne du laget et innlegg om håret ditt, om hva slags farge du har i, hvordan du bevarer den osv.?

    3. Åh, fantastisk! Har leita dødslenge etter et ullpannebånd i lignende stoff som devold sine ullbuffer, men som jeg skal slippe å brette til et pannebånd hver gang jeg skal på tur. Har lenge tenkt på å sy mitt eget, men har aldri karret meg til det. Men NÅ! Når oppskriften kommer skal selveste syamatøren sette seg ned ved en symaskin! Jeg gleder meg 🙂 Takk!

    4. Lurer på hvor du har kjøpt stoffet til det grå pannebåndet du har på deg? Takk for flotte oppskrifter:)

    5. Oh god, du er så nydelig!!! Skikkelig pen er du 🙊
      Hilsen J19, som syns det er mye bedre å lese din blogg enn de rosabloggerne..

    6. Åhh, tusen takk! Jeg tenkte nettopp at jeg trenger et pannebånd da jeg ikke har noen som passer. Og så kom jeg innom bloggen din, og fant dette 🙂 Gleder meg til du deler oppskriften

    7. Så utrolig nydelige! Hva er dimensjonene på pannebåndene? Hvor brede er de, og lager du omkretsen akkurat lik omkretsen på hodet eller litt mindre/større?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg