Say yes to the dress !


 
Sammen med mine to forlovere og mamma har jeg i dag prøvd brudekjoler, mange brudekjoler! – Hvordan velger man egentlig? Aldri før har jeg følt meg så mye som en ekte prinsesse! For en opplevelse det er å kle seg inn i disse magiske kjolene som bærer så mange følelser med seg. 

Det ble ingen “YES” på meg i dag, for til tross for at jeg forelsket meg i flere, var det ingen kjoler som traff meg 100 % i hjertet. Jeg kom vel fram til at jeg måtte sette sammen flere modeller for å få kjolen i mitt liv. 

Men en ting har jeg funnet ut, og blitt helt sikker på. Jeg vet hvordan kjolen min ikke skal se ut, for nå vet jeg med sikkerhet hvordan den skal se ut – Og den blir så magisk i mine øyne, at den gir meg klump i halsen og et dusin sommerfugler i magen <3 


– Speiltvillingene på Facebook – 
 

17 kommentarer

Siste innlegg