Vinn en klokke fra Daniel Wellington

/ Annonse /

I dag kjører jeg i gang en konkurranse, der du kan vinne akkurat den klokken du ønsker deg fra Daniel Wellington! Er en av klokkene fra den nye kolleksjonen en favoritt, eller har du øynene for en av de andre?

Gå til mitt forrige Daniel Wellington – innlegg for å delta i trekningen. 

Alt du trenger å gjøre er å slenge igjen en kommentar i det innlegget hvor du forteller meg hvilken klokken du ønsker deg. Husk å legge igjen mailadressen din i feltet for det slik at jeg kan kontakte deg dersom du vinner. Mailadressen blir da skjult for andre, med unntak av meg. 

Konkurransen avsluttes søndag 30.oktober. 


– Speiltvillingene på Facebook – 

20 kommentarer
    1. Åhh super hyggelig med slik konkurranse! 😀 Klokken som jeg ønsker meg hadde vært Cornwall i rose gull fra black collection <3

    2. Hei! Først og fremst vi jeg si hvor utrolig imponert jeg blir over kreativiteten din og måten du skriver på! Du er en stor inspirasjonskilde. Når det kommer til klokken er jeg sikker ikke den som fortjener den mest, men det betyr ikke at jeg ikke har lyst på den. Den er bare så utrolig lekker, men dessverre noe jeg ikke har råd til nå som lærerstudent og midt oppi flytting og praksis. Også hadde det passet utrolig bra å vunnet den nå siden jeg har bursdag på søndag! 🙂

    3. Jeg ønsker meg veldig en classic black klokke som jeg kan gi til min fantastisk mamma. Hun stiller alltid opp for barn, svigerbarn og barnebarn, så en ny klokke hadde hun virkelig fortjent.

    4. De klokkene er så fine, jeg har lagt min elsk på de 🙂
      Den jeg ønsker meg er Cornwall Classic Black i rosegull <3
      Er fast leser av bloggen din, må en tur innom hver dag for å sjekke om det er kommet et nytt innlegg. Kjempe fin blogg <3

    5. Åhh ønsker meg klokken Classic Black Cornwall i fargen silver. Den hadde virkelig gjort det. super fin og veldig enkel samtidig. En liten detalj jeg absolutt kunne tenkt meg <3 Elsker klokkene til Daniel Wellington, og denne står absolutt høyt oppe på ønskelisten til jul.. (stipend er ikke mye å skryte av, så noe før jul blir det vel ikke da det helt sikkert er mange som ønsker å vinne denne konkurransen..)

    6. Hei! Det er så mange fine klokker, og trenger virkelig å få meg en klokke snart!
      Ønsker meg veldig classic black: Durham 🙂

    7. Heihei!
      Jeg har lyst på classic black, altså den du har på bildet!
      Love your blog, og alt innholdet <3

    8. Jeg ønsker meg SVÆRT gjerne Classic Black Sheffield, sølv med sort lærlenke. Den ser aldeles nydelig ut! Tusen takk for at jeg får delta. Du er en stor inspirasjonskilde, Stine 🙂
      Klemmer C

    9. Jeg ønsker meg veldig en classic Black! 😍Hadde vært så gøy å kunne gå med en klokke så fin! 😄

    10. Har alltid ønsket meg klokke fra Daniel Wellington men studentbudsjettet strekker ikke alltid til :/
      Ble jo dødsforrelsket i den nye kolleksjonen! Skulle veldig gjerne hatt Classic Black Cornwall i rosé gull. Absolutt helt nydelig og tidløs <3

    11. Jeg ville likt å ha en classic black 😊superbra blogg med mye kreativitet og morsomme hverdagslige problemstillinger. Forsett slik 👍

    12. Har veldig lyst til å vinne classic black cornwall i rosegull!
      Vil veldig gjerne vinne den til kjæresten min som er stor fan!’

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg