Hårmodell på frisørkurs

I dag har jeg vært en tur på kurs for å få satt opp håret av @Klippotalk. Det er frisørsalongene i Tønsberg som jeg sverger trofast til, og da de spurte om jeg kunne sitte i stolen for en oppsats så kunne jeg ikke si nei. 
Jeg skal ikke legge skjul på at jeg elsker hår og oppsatser, og siden jeg må begynne å planlegge hvordan jeg skal være på håret til bryllupet er det jo greit å få prøvd litt i eget hår. 

Karoline har laget er enkel oppsats ut i fra en hestehale som hun har delt opp i to, laget to tvinnefletter og festet de i en oppsats i nakken. Hele oppsatsen tok en halvtime og lage, så den er enkel og rask, selv om det ser ut som den har kostet flere timer å sette opp. 

Jeg kan ikke si annet enn at dette har vært en perfekt avbrekk i hverdagen, for det er ikke hver tirsdag man kan føle seg så fin. 

Jeg føler jeg er klar for å dra på ball, synd det bare er hundekurs på planen i dag! 
 


– Speiltvillingene på Facebook –

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg