Rose-Kjole til min rose !

Tenk hvis jeg hadde stått for å velge navn til barna mine alene, så hadde antagelig Otilie hatt navnet Rose i dag. Jeg syntes Rose og Mie klang så godt sammen da jeg grublet over de mange navn etter at tvilingjente-beskjeden var levert. Så en Otilie med en Rose-kjole kan jo ikke ble annet enn perfekt. 

Jeg sydde om Rose-blusen til Rose-kjolen for en liten tid tilbake, men jeg kom aldri lengre enn at jeg fikk sydd én modell til Olivia, før jeg plutselig befant meg opptatt med noe annet.  

I dag fikk jeg tatt fram de ferdigklipte mønsterdelene til Otilie sin Rose-kjole, og gjett om hun ble lykkelig da hun også hadde fått en ny kjole til klesskapet. 

Sy-oppskriften til denne nydelige kjolen finner dere her. 
Kanskje det kan bli en nydelig kjole til romjulen! Eller hva med å sy kjolene til julegaver? 


 


– Speiltvillingene på Facebook – 

 

11 kommentarer

Siste innlegg