Bryllup er alt jeg ser !!

På dette klokkeslettet om presis 5 måneder så trur jeg sommerfuglene er på vei opp spiserøret mitt. Jeg sitter kanskje i frisørstolen og får siste finish til mitt eget bryllup, og bare tanken på det får det til å knyte seg inni meg. Litt redd for alt som må gjøres i forkant, men samtidig så er det en veldig god følelse å skulle gifte meg med mannen i mitt liv. 

Jeg får stadig små angstanfall for alt som må gjøres, men jeg må nok bare senke skuldrene og innse at det antagelig kommer til å gå helt fint! 

I går kveld satt jeg med mamma til klokken var passert midnatt med bryllupsforberedelser. Dog ikke til mitt bryllup, men til mamma og mannen sitt som skal bli feiret til lørdagen. Jeg synes det er utrolig morsomt at mamma og jeg fridde til mennene våre på den samme dagen i fjor, og synes det er super stas og få hjelpe litt til og få litt inspirasjon til mitt eget bryllup i samme slengen. 

I går brettet vi over 70 servietter, og laget bordkort. Pluss at vi fikk skravlet om bryllup i det vide og det brede. 

Temaet i mamma og Lars sin bryllupsfest er “reise”. De har vært sammen i syv år nå og rukket innom 30 land sammen, ja de har til og med besøkt noen av landene flere ganger. “Vi har vel vært fem ganger i Italia” sa hun tenkene da jeg la flaggene utover. Da er det ikke rart at vi alle synes de er på reisefot til en hver tid. De deler en lidenskap for mat og drikke, så jeg tror denne feiringen kommer til å bli magisk på mange måter. 

Nå skjønner dere nok sikkert at bryllup er det eneste som står i mitt hode, ettersom jeg skal hjelpe mamma en del til festen. Men antagelig så kommer bryllupsfeberen her inne bare til å vokse de neste fem månedene.! Så jeg håper dere er klare! 


– Speiltvillingene på Facebook – 

19 kommentarer

Siste innlegg