Bryllupsfesten

Da klokken var 2 natt til lørsdag ble jeg ferdig med kaka, haha! Det er jammen meg litt jobb å lage kaker, men også utrolig moro! Den ble jo langt i fra perfekt, men mamma ble strålende fornøyd, og da er det vel det som teller, ikke minst var smaken heldigvis veldig bra. Kaken er en trelags bløtekake med bringbærkrem og vaniljekrem. 

Man kan ikke si annet enn at festen gikk over all forventning, og jeg syntes det BT sa var en veldig god beskrivelse av dagen: “Jeg så ikke annet enn gapet til moren din hele kvelden” Og det var sant, hun gapskatte gjennom hele kvelden, og danset til skoa gikk av. 

Det var utsøkt mat, som min onkel sa i sin tale: “Noe som var forventet”. 

Søster og jeg var to av mange som holdt tale for de gifte, og det gleder meg å se dette bilde som beskriver latteren vi klarte å spre under middagen. 

I går spurte vi om det forelska paret trengte litt hjelp med oppryddingen, noe de var ekstremt glade for, for himmel og hav! Det blir litt av en ryddejobb etter en slik fest. 


– Speiltvillingene på Facebook – 

12 kommentarer
    1. Hei. Så ut som nydelig mat og hyggelig stemning;) Vet
      Du navnet på de rosa rosene? Jeg er på jakt etter blomster og roser som passer til gammelrosa tema. Så ut som kanskje disse kunne passe?

    2. Hei! Så fine bilder! Jeg skal gifte meg i senere i år, og lurte på om det er lov å spørre hvor dere har kjøpt de kule bordkortene? 🙂

    3. Hei Stine, kan jeg få spørre om du alltid tar på et lag med varnish/lim over bildene du lager på tre? Mine får så innmari gjenskinn i “riktig lys”, og dine ser så fine ut 😀

    4. Jeg har fått kopi av oppskriften til kaken på siste bildet, men i oppskriften står det at kaken inni skal dynkes i baileys. Så jeg bare lurer på om du smakte på den og om den var god? Og om den var barnevennlig?

    5. Jenny: Jeg hørte den var nydelig, men fikk ikke smakt på den selv ettersom jeg spiste meg så alt for mett under middagen og det fantes både ostekake og panna cotta der som er mine store favoritter. 🙂 Om den er barnevennlig er jeg ikke sikker på, men om den er dynket i baileys så er den jo ikke det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg