Søvnproblemer de neste 5 månedene?

Hvordan skal dette gå?! Haha. Nå begynner jeg for alvor å slite med å sovne om kveldene, for i mitt lille hode så skjer det litt for mye om dagen. Jeg gleder meg så enormt til den 10. juni som kommer til å bli vår bryllupsdato, men fy fasan og mye som skal gjøres før det. Det er rett og slett til å bli litt (veldig) svett av, og i det er i alle fall klin umulig og sovne om tankene først begynner å spinne. 

I går hadde jeg mine to fantastiske forlovere på besøk, og vi satt til langt på natt med bryllupsinvitasjoner, enda er det mange igjen å lage. Men for en glede det er å ha hjelp, vi lo til krampen satt i magen, og bannet da limpistolen brant eller arket havnet skakt. Men timene fløy og jeg er så takknemlig for all hjelp. 

Det er med skrekkblandet fryd jeg tenker på alt som skal gjøres, for jeg elsker å være kreativ og skape, men jeg vet at jeg antagelig, og som alltid, tar meg vann over hodet og tror jeg klarer å gjøre ti ganger som mye som tiden tillater. Haha! 

Heldigvis har jeg verdens fineste mann ved min side <3 


 


– Speiltvillingene på Facebook – 

6 kommentarer
    1. Masse lykke til med bryllupet! Skjønner det er mye å tenke på! Og gleder meg til å følge alle DIY-prosjektene du kommer til å ha fremmover!
      Jeg bare lurte på hvor du har kjøpt den skjorta med krage til jentene? Den som hun har på seg på et av de oppkast-innleggene? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg