Hipp hipp hurra…

… for den fineste mannen som har bursdag i dag! 

28 år har han blitt, kanskje enda ung, men eldre enn i går. Han fortalte sist helg om den gangen da jeg var 16 år og kom på scooter til en hjemmefest. “Hva? Neimen, det kan jeg ikke huske!” sa jeg. “Husker du ikke at jeg måtte forklare deg veien, fordi du ikke fant fram?” sa han, og akkurat da fikk jeg et glimt av krysset jeg ble usikker på hvilken retning jeg skulle kjøre. “Men hvorfor i alle dager kjørte jeg til den festen?” spurte jeg, “Husker du ikke at det var da jeg var forelsket i deg? Det var jo jeg som fikk deg til å komme.”

Tenke seg til, da jeg var 16 år, var han 18, men han skulle rekke å fylle sine 22 år før jeg skjønte hvor bra en fyr han var.

Snart 6 år har gått siden jeg i følge BT – “flyttet inn før vi ble kjærester”. 6 år fylt av minner for livet. Ikke bare har vi pusset opp et helt hus sammen, vi har fått dyr sammen, og to barn. Vi har blitt forlovet, og til sommeren står bryllupet. 

Jeg elsker deg med i dag, enn i går, og mer i morgen enn i dag! 

9 kommentarer

Siste innlegg