Blonde på blonde

Se på dette her!! Det er en fryyyd for øynene. Jeg blir helt mo i knærne! Blondene på blonde. Jeg får ikke nok, men på den andre siden så kan jeg forstå at det å lage en brudekjole med blonder koster sitt for den som skal kjøpe varen. For det er ikke slik at man får kjøpt blonder ferdig påsydd på stoffdeler til kjolen. Blondene kommer sydd på metervarer, og skal skjørtekanten i bunn være rund, så må blondene klippes av og sys på et nytt stoff som er klippet i sirkel. Skal blondene danere et bryststykke, så de klippes og formes etter kurvene våre. Det er litt jobb altså! 

Og det er den jobben jeg holder på meg nå. Jeg klipper opp blonder på blonder. Jeg klipper ut 3 blonder på timen.. Haha. Så jeg har klipt noen timer allerede. Og enda trengere går det når alle blondene skal monters på kjolen. Antagelig så kommer blondene til å stoppe seg selv når jeg er på vei til å spy av håndsøm. 

Men se så fantastisk det er å sette blonder sammen! Jeg gleder meg utrolig mye til å se hvordan kjolen kan bli når alle blondene skal på plass! 


– Speiltvillingene på Facebook – 

2 kommentarer
    1. Hei!
      Gleder meg til å se den ferdige kjolen din!! 🙂
      Jeg har et spørsmål om noe helt annet enn blonder, nemlig ull 🙈 Så du hadde handlet ull på rull fra janus, men nå syns jeg de hadde veldig lite der… Har du noen andre tips til steder man kan kjøpe det?

    2. Så inspirerende å følge med på! Du er jammen flink også 🙂
      psst: om du er interessert i interiør, håper jeg du gjerne vil ta turen innom min nyoppstartede interiørblogg for å få noen nye ideer 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg