ebay innkjøp til bryllup

Det var stor interesse for å se flere av ebay innkjøpene jeg har gjort til bryllupet (det første innkjøps-innlegget finner dere her). Det har ramlet ned mange pakker i posten siden da, så jeg hadde lyst til å vise dere de nyeste tingene – for som dere kanskje kan forstå, så er jeg i EKSTASE! 

Jeg bestilte tre ulike bånd i hamp og blonder. Jeg elsker jo den rustikke stilen, så det kommer til å bli så lekkert å feste disse båndene rundt Norgesglass og andre glass som kommer til å bli lykter og blomsterkrukker. (Link til båndene

Jeg fortalte dere i det forrige innlegget om hampen jeg har kjøpt som jeg skal ha som løper på bordene, nå har jeg også fått blonden som skal ligge oppå !! Det er så gøy når det man bestiller faktisk blir akkurat slik man ser det for seg. Dette ble bare helt perfekt! (Link til blonden

Så har jeg kjøpt 6 pakker med 3 x 3 meter med 300 LEDlys. Siden lokalet er ganske mørkt i og med at det ser ut som en låve, så trengs det litt lys for å lage stemning. Jeg tenker å ha de i kombinasjon med tyllen (som jeg linket til i det første innkjøpsinnlegget. Venninna mi var på besøk da jeg mottok lysene i posten, og da vi skulle sjekke ut om de fungerte lo vi oss skakke, de har 8 forskjellige funksjoner som man styrer med en kontroll, så da kan vi ut over kvelden få disco om vi vil. Haha. Det var en funksjon jeg ikke hadde fått med meg at de hadde, men kall det en bonus for de som liker litt blinkende lys, ellers var de akkurat som beskrevet. (link til lyslenkene)

Så har jeg fått de tre pakkene med lanterner som jeg har kjøpt. Jeg synes de lager så rolig og hyggelig stemning, så jeg kjøpte tre pakker med tre forskjellige størrelser som bare venter på å bli hengt opp i lokalet.. 😀 (Link til lanternene

Det var dagens innkjøpsinnlegg. Problemet med å få alt nå, er at det er fryktelig kjedelig å la det ligge i esker i hele tre måneder til!! 


God helg til dere! 

– Speiltvillingene på Facebook – 

 

11 kommentarer

Siste innlegg