Hagestell

I dag klarte jeg ikke la det være lengre, hagen ropte på meg, så jeg kledde meg opp med utebukse, genser, ullgenser og jakke! Så gikk jeg ut og tok av meg jakka, så startet jeg å beskjære frukttrær før jeg kastet ullgenseren, og enda litt senere så gikk jeg inn og byttet til bikini! Hohahaha.. Det beste våren kan tilby er de få dagene hvor den minner om at sommeren kommer. 15 grader i skyggen, klar blå himmel og vindstille.. I dag har fregnene mine fått lov til å poppe, mens hagen har fått lov til å blomstre! 

Jeg skal si dere jeg ble lykkelig, da jeg under en masse død kvist fant de nye jordbærskuddene. Det kaller jeg en skikkelig første smak av sommer! 


 


– Speiltvillingene på Facebook – 

4 kommentarer
    1. Nora: Sier du det? Det må du gjerne utdype. Det er nemlig min første gang, men jeg valgte å stole på hageland.no, mesterhagen.no og spirea.no 😀 Så får jeg håpe at trærne ikke blir ødelagt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg