Planlegger borddekorasjon til bryllup

Det er ikke helt bra å handle inn for tidlig! Den ene løperen jeg skal ha på bordene til bryllupet gikk jeg brått og brutalt løs på. Nå sitter jeg å klipper opp alle de 10 meterene i små strimler.

Jeg fikk litt lyst til å teste ut en liten ting, så nå blir det mer blonder, og mer strie på bordene. Det blir enda litt mer søm, og jeg gleder meg til å sy det neste bordprosjektet. 

Hvordan jeg kommer til å ha bordene helt endelig er jeg ikke ferdig med å tenkte ut, så jeg må nok teste litt forskjellig og søke litt mer inspirasjon, men så langt så blir det i alle fall mye strie og blonder! Dette blir gøy! 


 


– Speiltvillingene på Facebook – 

8 kommentarer
    1. Gleder meg så til å se bilder av resultatet! Blir råstilig! Jeg synes det er så fint med kubbelys oppå sånne små kappa trestammer, sånn som du laget ringboksen! I forskjellige høyder. Veldig stikig med borddekprasjon av blomster midt på bordet, og masse lys rundt:)

    2. Heihei 🙂 Så mye flott du lager 🙂 Kan jeg spørre om linken til der du har kjøpt blondebåndet som ligger på løperen på bordet ?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg