Planlegging i god tid

Den fantastiske følelsen når det begynner å bli flere grønne haker i sjekklisten til bryllupet enn tomme ruter! 

I går tok jeg en dag “av”, jeg fikk besøk av den ene forloveren min som jobber turnus og hadde en dag fri. Vi satt faktisk fra formiddagen til sene kvelden kun med bryllupsplanlegging, og det er jo så fantastisk å kunne få litt hjelp oppi det hele. 

Det er mye som skal gjøres når man velger å gjøre alt selv, så litt hjelp takker man ikke nei til. 

I morgen er det bare 9 uker igjen til bryllupet, og jeg føler at i går var det 12 uker. Hvilket betyr at ukene forsvinner veldig raskt nå. 
Heldigvis føler jeg at jeg har god kontroll nå, lokalet, kirken, fotograf, mat, konditor, herrenes antrekk, og pynt til lokalet er i boks. 

I samarbeid fikk Kaja og jeg sydd 80 bestikkholdere, stemplet like mange servietter og brette alle sammen inn i serviettholderene i går. I tillegg hjalp hun meg med å lage ønskelister til bryllupet. 1 dags arbeid og så mye nærmere målet! HURRA! 


 

Jeg må tilbake til regnskapet mitt nå, for jeg er som alltid litt sent ute til regnskapsførerer min! Bha.. 

Jeg ønsker dere alle en fantastisk fredag! 

6 kommentarer

Siste innlegg