“Bare” 60 timer med blondejobb!!

“Ja, jeg tenkte å sy brudekjolen min selv da”, “er du gal du eller?” “Neida, det går, er jo et låvebryllup, så jeg går for noe helt enkelt, med litt blonder, det er romatisk” 

Det kan jo være godt at jeg ikke visste hvor mye arbeid som lå foran meg da jeg kjøpte blondestoff, jeg kunne jo gått for en blondeløsning der jeg kjøpte et blondestoff og brukte det i sin helhet. I stedet gikk jeg for å kjøpe et blondestoff jeg kunne klippe ut alle blondene, for så å dekorerer de på kjolen akkurat slik jeg ønsket det.  

Det var bare det at jeg brukte 11 timer på å klippe ut blondene. Og etter å ha tatt tiden og regnet på hvor lang tid det tar å sy de på igjen så er ikke det mindre enn 49 timer…. ….. …. Haha, jeg dauer av meg selv noen ganger.. 

En “helt enkelt kjole” med 60 timers blondejobb. Jadaså, jeg får vel sy litt blonder jeg da.. 

Fint blir det jo.. 🙂 


– Speiltvillingene på Facebook – 
 

10 kommentarer

Siste innlegg