Hvordan bombe et barnerom på 10 minutter…

.. Du plasserer 12 barn mellom 2 og 4 år i rommet og lar de utfolde seg, fordi du vet at lek er en viktig greie. 

Det var torsdag og da barna ble badet av sin pappa før leggetid, befant jeg meg på soverommet deres og stablet salat, ost og skinke, laget av treverk og stoff, sammen til delikate smørbrød som jeg plasserte omhyggelig til utstilling i barnerommets kjøkkenhyller. Ti tusen små gjenstader som til sammen danner et barnerom fylt av gleder. Det var jo hyggelig å gjøre det litt pent der inne før bursdagshelgen.. 

Neste gang tar jeg ryddingen etter festen 😉 


– Speiltvillingen på Facebook – 

8 kommentarer
    1. Kjenner meg veldig igjen😂 Men har alltid lurt på, er det garderobe du har bak den store gardinen på rommet til jentene?

    2. Fort gjort med rot, ser ut som de koste seg max 😅
      Vi digger den paradisen👌🏼 Vet du hvor lang den er?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg