Mindre enn 2 kg’s melpakker

Dagens 4 års minne på facebook, og jeg bare “WHAT!? Du tuller?” 

Jeg vet jo at vi fikk to barn født i uke 32 + 5, noe som tilsvarte at de var godt under gjennomsnittet små. I og for seg store til å være født så tidlig, og som tvillinger, men allikevel, så innmari små! 

Dette bildet tok jeg da jentene var tre uker gamle, og hvor vi etter x antall ledninger, sonder og apparater, kunne ta med lykketrollene våre hjem.

Så klart husker jeg at de var små, men at de var mindre enn en 2 kilos melpakke, det er ikke helt til å forstå!  


– Speiltvillingene på Facebook – 

5 kommentarer
    1. Hei stine…
      Beklage men eg må spørr ennå merr om de bildene du overføre t plank… vett du bruke laser skriver men skrive du d ut på tynt papir eller d så e hakket tykkere??
      Vett du sikkert e litt stressa me bryllup men måtte bare spørr… begynt å planlegge julen eg så…
      Lykke t me alt e d någen så naile d så må d jo ver deg ..

    2. Sivvi: Litt treng på svaringen, men håper du får sett svaret. Jeg har brukt så tynt papir som jeg har hatt tilgjengelig, men husker ikke helt vekten på arkene.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg