Dager til bryllup telles ned!

Om nøyaktig en måned, er vi to mann og kone (!) som side og side sitter og nyter bryllupsmiddagen.. 

Det er så sykt, for dagen som vi har ventet på i noe som har virket som en halv evighet, er nå bare en måned unna, kun 31 korte dager. Jeg forstår liksom ikke hva i alle dager jeg skal finne på når dette bryllupet er over, hva skal jeg da la tankene drive ut om, hva skal jeg da pusle med når ledig tid melder sin ankomst. Jeg føler at jeg mer eller mindre har planlagt bryllup fra februar 2016, og at det har blitt en del av rutinene mine. 

Men det er nok en rå for at noen nye prosjekter settes igang, så kjedelig det kommer det ikke til å bli. 

Nedtellingen av dager er i gang! Så det slår meg at jeg ikke har tid til å sitte her! Haha. Symaskinen venter fra tidligere i dag, brudepikekjole nummer to er igangsatt! 


– Speiltvillingene på Facebook – 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg