Sommer i hagestuen

Mitt absolutte favorittsted! Så fort solen skinner, så er dette plassen jeg trekker meg til. Jeg drar med meg hjemmekontoret ut på dagtid, og på kveldene tilbringer vi timer her ute. Det virker som om huset blir dobbelt så stort når sommeren kommer, når døren står åpen slik at tobente og firbente kan gå ut og inn som det passer oss. I dag savnet jentene hengekøyen, så da fant jeg ut at det var på tide å koseliggjøre uteplassen vår. Vi reiste til hageland og kjøpte inn litt smått og stort.

Det største problemt med denne lune kroken er at blomstene synes det blir i overkant varmt. I dag gikk jeg derfor til innkjøp av en del urter, og jeg satte faktisk en liten urtehage under bordet, for med glass over seg blir det jo nærmest som et drivhus. Nå er jeg veldig spent på om tomatene faktisk rekker å bli skikkelig solmodne under bordet vårt, for av erfaring så har ikke tomatene rukket å bli knall røde, søte og gode i den store kjøkkenhagen min uten glasstak. 


 


– Speiltvillingene på Facebook – 

14 kommentarer

Siste innlegg