Reisen mot bryllupet

Datoen på kalenderen visen 1. juni, et sug tar på samme tid et godt tak i mellomgulvet mitt. Måneden er her, reisen er snart over, dagen er rett rundt hjørnet! Bare 9 små dager igjen.. 

Forlovet i 1 år og 3 måneder, planlagt bryllup i ett år. En uforglemmelig reise, en drøm i oppfyllelse. Veiens ende er nær. 

Jeg gjør ikke annet enn å glede meg til denne store dagen, men samtidig gruer jeg meg. Jeg gruer meg til det hele kommer for en dag, og like raskt er over. 1 år med planlegging, flere 100 timer med arbeid bak, og så bare ferdig. Men det er jo slik det skal være og må være! 

Tiden, hele dette året har vært magi. Nyforelsket og med sommerfugler i magen føler jeg at dette året har danset seg forbi, oh boy, det fikk meg til å tenke på bryllupsdansen. Akk ja, det er jo enda noen dager igjen å øve på. 

9 dager igjen, la meg si 8 siden det nå er kveld. Jeg teller ned time for time, nå er det ikke lenge igjen.


– Speiltvillingene på Facebook –

 

10 kommentarer
    1. Du har kanskje laget sløret ditt selv? Trenger hjelp 😂😂🙈 det var nemlig planen min, å lage ett drapert slør selv, men jeg finner jo ikke tyll i fargen ivory!!!! Noen tips?
      Har vært på stoff og stil Alna, og de har bare hvitt eller natur.. natur blir aaalt for gult ☹️

    2. Camilla: Jeg skal ikke ha slør, så nei det har jeg ikke laget 😀 Kanskje du kan finne noe på en nettbutikk om du ikke har noen andre stoffbutikker i nærheten?

    3. Jeg gleder meg så på dine vegne! Du gjør det så fint og gjennomført! Når får dere begynne å pynte festlokalet? Håper vi får se hvordan du gjør det også. Jeg kan bare tenke meg at det blir fantastisk 🙂
      Når du sier at du gruer deg til det er over så husker jeg også at jeg gjorde det. Jeg hadde helt beslutningsvegring på alt mulig fordi det bare var en gang jeg skulle gjøre dette. Nå tenker jeg bare tilbake på gode minner og jeg er egentlig glad for at jeg aldri skal gifte meg igjen. For en jobb og for et budsjett det er 🙂 Også er det et helt nytt eventyr etterpå som nygifte og mann og kone 🙂 Så finner man alltids nye prosjekter 😉
      Masse lykke til på innspurten!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg