4 dager til bryllup

Som dere kanskje forstår, så er det ganske mye som skjer om dagen. All tid og energi brukes på å få alt klart til den store dagen. 

Veldig mye går på skinner, og så er det kommet noen litt større hindringer. Derfor blir jo denne bruden mer enn bare litt stresset, for er det en dag man ønsker å få alt etter planen så er det på en slik dag. Da hjelper det så lite når foreldre sier jeg må puste med magen, og slappe av. Haha.

Sist uke var jeg rolig som skjæra på tunet, med en følelse av å ha kontroll over alt, men det er visst nå nervene har satt seg i sving. Gud a meg! Jeg får nok prøve å få tankene over på litt annet, eller bare dra å hente barn, så jeg rett og slett blir tvunget til å tenke på litt annet. 

Jeg trøster meg med at det ikke bare er jeg som den eneste bruden som stresser litt uken før bryllupet! 

Det meste er i alle fall klappet og klart, og det er overraskende mye greier man skal ha bare for å få pyntet litt. Det ene rommet vårt er nå fyllt opp med alskens pynt!


 

FIRE DAGER IGJEN!!! 

8 kommentarer
    1. Åååå jeg gleder meg såååå til å se resultatet av alle jobbingen din. Det blir en fin dag for dere alle, så lenge du husker å nyyyte dagen 😉 Lykke til!

    2. Så utrolig spennende! Dagene før bryllupet er både et mareritt og helt magiske! Selv giftet jeg meg i fjor sommer, så har det ganske friskt i minne enda, kan man si! 🙂
      Og om jeg får lov å komme med et lite råd jeg så sårt skulle ønske noen kunne gitt meg; ha tilgang på Imodium eller tilsvarende på den store dagen. Alt stresset og nervene kan ta knekken på hvilken som helst mage. Særlig når man endelig kan slappe av på selve dagen… Jeg ble sittende på toalettet store deler av bryllupsdagen, og gikk glipp av både middag og det hele! Ler godt av det idag, men fremdeles grusomt kjedelig. Så det kan i alle fall ikke skade, skulle man jo plutselig være like uheldig! 😉
      Ellers, MASSE lykke til de kommende dagene, og ikke minst på den store dagen! Dette blir spennende, og jeg gleder meg masse til å følge med videre hvordan dagen blir, og ikke minst kjolen! <3

    3. Masse lykke til. Har fulgt bloggen din i flere år og blir så inspirert av ståpå viljen din og kreativiteten. Gleder meg til å lese om og å se bilder fra bryllupet. Jeg er sikker på at det blir fantastisk 😀

    4. Jeg er så utrolig spent på dine vegne og teller ned dagene sammen med deg! Håper virkelig at dagen blir som du håper og at alt går på skinner igjen de neste dagene. Gleder meg veldig til å se kjolen din også! Ønsker deg masse lykke til med de siste forberedelsene, og håper du klarer å nyte spenningen uten å stresse for mye. Du kommer til å se helt fantastisk ut og lokalet blir garantert perfekt. Er sikker på at både dere og gjestene kommer til å få en nydelig dag! God klem

    5. Dette er så spennende ♡
      Stor inspirasjon til mitt bryllup! Gleder meg til å se resultatet og ikke minst kjolen din!
      Lykke til de siste forberedelsesdager og spesielt på bryllupsdagen 😁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg