Kreativ utfoldelse i sanden

Det er mer enn slott man kan bygge i sanden.. 

Nevøen min Anton, sto på sidelinjen og hoppet rett opp og ned mens denne tanta begynte å grave i sanden. “Lager du en kuul bil tante? En racerbil? Til MEG? Er det min bil tante?? Er du ferdig snart tante?”  Jeg fikk en klar beskjed om at jeg måtte lage bilen stor nok til fire, for de var jo fire barn, så da var det ikke annet å gjøre enn å spa i vei. 

Jeg tror jeg rakk å ligge 5 minutter i solen, før kriblingen startet, og jeg ble nødt til å finne på noe annet. Jeg har nok aldri vært typen til å gjøre “ingenting”, men det er vel en ting som er blitt godt kjent etter hvert. 

Anton var selvutnevnt sjøfør da bilen var ferdig.

 


– Speiltvillingene på Facebook – 

5 kommentarer
    1. Hei. Jeg og resten av flokken skal til Danmark neste uke. Og jeg lurer på hvilken strand dette er? Er dette en strand alle kan benytte seg av? Synes virkelig dette var en super fin strand 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg