Kvalitetstid med et barn

Mini stalljente med stil! 

I dag var det Otilies tur til å bli med pappa på jobb, og Olivias tur til å henge med bare meg. Otilie fortalte stolt som en hane på tirsdag, da hun hadde fått en dag med mammaen sin, at hun hadde vært å ridd på hest! Olivia falt om i tårer, for det ville jo hun også. Så selv om vi klarte å få kvalitetstid med hvert barn denne uka, ble vi pent nødt til å kjøre dagen i dag som en reprise fra tirsdag. 

Helt greit for min del, jeg har jo hatt hest i 10 år og holdt på med hest enda lenger, så et ekstra stallbesøk plager meg ikke stort, la meg heller si at jeg koser meg like mye som barna. 

Ponnien Festus var klar for en ny tur, med et nytt barn ryggen, og for en glede det er å ta med små stalljenter når de smiler fra øre til øre igjennom hele besøket. 

Alle barn burde hatt en Festus! 

Vi snakker her om verdens mest tålmodige ponni, som tralter av gårde på svake signaler, og lytter til sin rytter som enda ikke kan så fryktelig mye. 

Og dette smilet, sier alt! 

Olivia var så fornøyd, at etter ridningen, syntes hun Festus fortjente en liten munnfull med grønt gress. 

 


– Speiltvillingene på Facebook –

8 kommentarer
    1. Så veldig koselig! Gleder meg til tvillingjentene mine blir litt eldre så de kan være med mer hos hestene våre. Hva slags ponni er Festus? Vurderer å skaffe en ponni som er litt enklere for de å håndtere.. God sommer videre til dere😊

    2. Haha! Så sminkevideoen via blogg.no, men finner den ikke her så da kommenterer jeg på feil innlegg, men la gå. Utrolig gøyal video, lo ved flere anledninger. Du er sinnsykt herlig! Dette MÅ du gjøre igjen! 😀

    3. Så utrolig skjønt! Her får vi låne en shettis/welsh-mix nå og da, det er alltid like stas. Han er riktignok en fyrrig liten type, så noen ridetur på egenhånd uten at jeg leier ved siden av er ikke helt overkommelig enda 😉
      Forresten, har dere ikke Dronningen lenger..? <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg