Min sminkerutine (film)

Den siste tiden har jeg altså blitt utfordret av så mange på å lage en film om mine sminkerutiner. Det er å gå over min komfortsone, men samtidig vil jeg gjerne bli flinkere på video, mer av typen tutorial på ting å lage, enn på mitt eget ansikt, men redigering av film blir jo det samme. Så jeg tok utfordringen! 
 
video:Min sminkerutine

Produktene jeg brukte er:

Primer – Mary Kay 
Concealer – IsaDora Color Correcting Concealer (annonselenke)
Foudation – L’ORÉAL paris infallible 235 miel/honey
Mørk foundation – Mary Kay
Higligter -IsaDora Color Correcting Concealer (annonselenke)
Øyebrynspen – H&M
Øyeskygge – Mary Kay 
Eyliner – IsaDora  (annonselenke)
Maskara – Maybelline new york (annonselenke)
lip gloss – perfector Clarins (annonselenke)
Leppestift – nyx


Kom gjerne med en tilbakemelding på filmen, og lik siden min på Facebook om du vil – for da blir jeg glad! 

56 kommentarer
    1. Artig film! Gøy at du snakker i bakgrunnen og ikke på selve filmen, ble en liten vri fra andre sminkefilmer!
      Elsker at du har en liten humoristisk trekk på det! Er akkurat det som gjør deg til en så utrolig god blogger! Man kan kjenne seg igjen i det du skriver og gjør, og det er så viktig! Det virker som du har det helt perfekt og får til alt, men du viser også hvordan det kan være og at du er helt som alle andre! ( spesielt småbarnsmor) digger deg og bloggen!
      Du ble forresten kjempe fin med ny frisyre!

    2. Tusen takk for sminke video 😃👍 du er bare så herlig🙌🏼 Kjempe flink er du, så godt å se ar du er en jordnær “vanlig” 2 barnsmor😘 Riktig god sommer til deg å dine☀️😊

    3. Helt super video! så gøy, du virker som en utrolig morsomt og lite selvhøytidelig jente:D et friskt pust i resten av blogg-verdenen

    4. Hei! Gjør du dette hver dag? Med to små jenter..? Hmmm… Imponert jeg… (eller litt sliten…). Morsom film da:-)

    5. Denne likte jeg! Digger at du snakker i bakgrunnen, da ser man faktisk hva du gjør mens du forteller!! Er amazed hvordan du får til bryna ass.. jeg har tynne bryn og vært litt misunnelig på dine flotte men det er jo bare “juks”! Viser det er håp for meg og haha! Skal så følge denne neste gang! Hvilken farge har du på pennen? Digger at det er hm og ikke noe drit dyrt! Denne naila du, fortsett med den gode jobben du gjør <3

    6. Wow så bra video😊 Hadde man bare vært like pen som deg så skulle jeg gjerne ha brukt samme sminke som deg men det de man dessverre ikke;)
      Digger hårsveisen din forresten😍😍😍

    7. Så kreativt og gøy! Du er en stor inspirasjonskilde på mange områder. Veldig gøy å hente inspirasjon og ideer fra deg. Forresten rålekker med ny frisyre! 🙂

    8. Fin video. Får ikke alt det du sier i bakgrunnen med meg pga hørselshemming. Er nysgjerrig på rekkefølgen. Kanskje det hadde vært noe å legge til tekst? 🙂

    9. Hei Stine.
      Kjempe flott sminkevideo du har laget. Det må du gjerne fortsette med 🙂 Jeg har noen spørsmål til sminken du bruker, som jeg håper du kan ta deg tid til å svare på. Jeg ser at concealeren du bruker er delt inn i fire. Bruker du alle fire eller hvilken av de bruker du? Kan den også brukes feks på haken for å dekke små arr? Hvilken pensel er det du bruker når du påfører concealer og foundation? Og til slutt hvordan jeg kan finne ut hvilken farge jeg må ha på foundation hvis jeg skal bestille den på nett?
      Digger bloggen din! Du er fantastisk flink med alt du gjør. Fortsett med det 🙂

    10. Så gøy du laga video- Jeg digger at du drar inn humor og ikke er så innmari seriøs 😂😂 kom gjerne med flere videoer Stine 😀😀

    11. Du er helt rå! Liker at du kommenterer i bakgrunnen, tar meg selv i å le mens jeg sitter å ser på videoen din 😂 Er småbarnsmor selv, så jeg vet hva det vil si å skjule spor 🙈

    12. “Blunk…blunk…blunk…blunk…” 😂 Jeg var imponert over at du klarte å holde maska når du tok på mascara, jeg står og gaper som en idiot hver gang.
      Kjempemorsom sminkevideo, og for et vakkert lerret og resultat! Men bruker du ikke pudder?

    13. Denne måtte jeg se hele av, både fordi jeg har mye å lære llllg fordi jeg har ønska meg en videoblogging fra deg 😃 Og HALO! Så innmari morsom og bra 😃😅 dette naila du, og jeg håper det ikke blir den siste 😘

    14. Så koselig sminkevideo 😁 Du blei sååå fin på håret!
      Hvis jeg kan gi deg et lite tips, så ville jeg brukt et lett pudder over hele ansiktet til slutt, det vil gjøre at sminken holder seg dobbelt så lenge, og det smelter ikke av huden hvis man blir svett osv! Jeg kan anbefale deg det fra L’Oréal ! Det sitter så lett på huden, og kaker seg ikke opp som mange andre!
      Flere videoer som dette!! 👌🏻❤️

    15. Madeleine: Tusen takk <3 Nei nei, slikt er ikke lov å si. Vi er alle forskjellige, og godt er vel det 😀 Lek med sminke kan man gjøre uansett, eller la det være og være naturlig pen 🙂

    16. Herre, for en morsom video! Bruker sjeldent å se sminkevideoer laget av bloggere, men den var virkelig gøy å se:-) Fortsett å lag slike videoer, du virker så utrolig trygg på deg selv her!
      Lurer på om du kan skrive litt om virkningen av migrene-piercingen din igjen? Funker det like bra enda?
      Ha en nydelig sommer videre og kos dere i Sverige:-)

    17. Takk for svar:) har et siste spørsmål, hvorfor bruker du pensler og ikke feks det svamp egget som mange bruker? Har du prøvd forskjellen? 🙂

    18. Hei,
      Takk for at du tok utfordringen på strak arm, super morsomt og lærerik i tillegg.
      Du er bare så nydelig, kjekt med en blogger som ikke bare fyller på med botox, fillere etc. Så alle jenter får et dårlig selvbilde. Du har nok tenkt over dette siden nå har 2 og får den 3 om noen måneder.
      Så godt å se at den lille har det bra og ønsker deg masse lykke til :-))
      Torill

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg