Besatt av treverket

“Har du kommet deg i rutiner med jobb igjen da?” spurte mann under middagen, “Ja og nei, jeg har ikke fått jobbet noe på dataen i dag, for du vet jo hvordan jeg er, jeg blir jo besatt når jeg starter på et prosjekt”. “Ja, jeg vet” svarte han med et lite smil om munnen. “Men jeg driver og filmer mens jeg jobber i låven, så da blir det kanskje en morsom filmsnutt å jobbe med til slutt” sa jeg og gomlet i meg de siste rester på tallerken. 

Så det er det jeg har drevet med i dag, og i går kveld. Jeg lager et nytt møbel, og har denne gangen bestemt meg for at dreiebenken min skulle få ta del i det nye møbelet. Jeg kjenner jeg er veldig spent på resultatet av dette. Det går hakket for tregt, for jeg vil alltid se det ferdige resultatet i det samme jeg starter med et prosjekt, men det går jo ikke. Jeg får jobbe meg igjennom med tålmodigheten på plass, så blir jeg nok ferdig etterhvert 😀 



– Følg meg på Facebook, og få oppdatering på resultatet – 

2 kommentarer
    1. Snekring og andre DIY prosjekter er absolutt fornuftig jobbing. I hvert fall når du legger ut bilder, videoer og oppskrifter. Takk for masse god inspirasjon 😄 Kjøpte til og med kaniner pga deg 😅

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg